четвртак, 19. јул 2012.

Modeling...


Kada sam stigao u Janin zivot imao sam samo 3 meseca i 2,5 kg...blizila se zima i veliki minus...Jos tada sam zeleo da istrazujem po snegu ali mi je bilo hladno...Jana je nasla resenje...Sashila mi je prvo odelce koje je resilo sve probleme, pa smo odlucili da se bavimo dizajnom odece za pse...









Moj zadatak je bio da ocenim da li je odelce udobno, dobrog kroja i da li je toplo...Meni je bilo jako vazno da mogu da trcim u tom odelcetu...uz nekolko prepravki prvi model je uspeo...






Kasnije, kako je zima bila ostrija pravili smo sve vise modela...Bile su nam potrebne fotografije za prezentaciju i tako je pocela moja karijera manekena...






Iza sebe imam 2 revije i mnogo fotogrfisanja...Nadam se da vam se svidjam...






Sve ove modele mozete pogledati i na nasoj FB stranici...http://www.facebook.com/janasrcemunja...i ne zaboravite da nam date lajk...






Ocekujte od mene i neke moje dnevne kombinacije...Ko zna mozda cu ja biti prvi pas kod nas koji ima svoj modni blog...


avavavavvvvvvvvvvvvv...do sledeceg vidjenja...

Нема коментара:

Постави коментар