уторак, 17. јул 2012.

Da li je talentovan pas ili njegov gazda...


Jutros smo surfovali netom, Jana i ja, i naleteli na jedan snimak na YOUTUBE-u...Ostao sam bez teksta...Engleska ima talenat...i to 2 talenta, devojcicu i psa...Ashleigh and Pudsey... 






Jana me je pogledala sa osmehom i...pitala me da li ja to mogu da izvedem...a ja sam hteo nju da pitam da li ona može da vodi mene kroz koreografiju...mislim da ćemo to morati da isprobamo...Nastavili smo da gledamo i 2 i 3 snimak...predivni pokreti...Koreografija je nivou za sve tri numere...mada bih ja voleo da i pas ima kostim...mozda nije mogao sve ove piruete da izvede u kostimu...ali najlepse od svega jeste ta hemija izmedju psa i devojcice...







Pokusacu da vam objasnim sta je potrbno za takvu hemiju ili bar da razumete kako ja to vidim...


Prva stvar koja je potrebna jeste da osoba koja uzima psa radi to iz ljubavi...i da je vec duze vreme to njen plan...ako je želja kratka i ljubav prema psu moze biti kratka...


Druga stvar...kada pas stigne kod svog novog gazde ništa ne zna, mali je i potrebmo je mnogo truda i vremena da pas nauči kako treba da se ponasa u odredjenim situacijama...pritom gazda ne sme nijednog momenta da popusti i da u jednoj situaciji nešto dopusti svom psu a da u mu drugoj brani istu tu stvar...


Treca stvar...istina je da je pas najsličniji svom gazdi , ako je njegova dusa plemenita i pas ce imati istu...pa ce samim tim i ljubav izmedju njih dvoje biti veća...i bolja za svet...





Moj zakljucak je da su u ovom slucaju talentovani i pas i gazda, jer jedno bez drugog ne moze...


Jako puno truda je ulozeno za ovu pobedu...mislim da su zaslužili...Uživajte u njohovim nastupima i slobodno podelite vaše misljenje sa mnom...a ja idem da vežbam piruete...


avavavvvvvv do sledeceg vidjenja...



Нема коментара:

Постави коментар